معاون استاندار خبر داد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال روستاییان این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 25 June 2016

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال روستاییان این استان خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛شاپور پولادی اظهار کرد: تفاهم نامه سه جانبه ای بین استانداری ایلام، معاونت روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی (بانک سینا) در این ارتباط منعقد شده است.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد هر کدام از طرف های تفاهم نامه پنج درصد و در مجموع معادل 15 درصد سود تسهیلات را بپردازند و مابقی که در نهایت حدود هفت درصد است توسط متقاضیان پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: در مرحله اول 200 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان ایجاد اشتغال در مناطق روستایی در بخش های صنعتی، کشاورزی، صنایع دستی، خدماتی و دامپروری پرداخت می شود.

پولادی با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی و دستورالعمل پرداخت این تسهیلات اضافه کرد: تاکنون 87 پرونده در این خصوص تشکیل شده که پس از بررسی کارشناسی، فنی و اقتصادی طرح ها، متقاضیان به بانک سینا برای دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد.

وی تاکید کرد: پرداخت این تسهیلات و ایجاد واحدهای تولیدی باعث اشتعال پایدار روستاییان شده و نقش مهمی در کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها خواهد داشت.

وی یادآور شد: روستاها در تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری نقش ویژه و اساسی دارند و توجه جدی و حمایت از عمران و آبادانی روستاها و ایجاد اشتعال برای روستاییان رویکرد جدی دولت تدبیر و امید است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام افزود: دولت تدبیر و امید در این زمینه تسهیلات بسیار مناسبی را در نظر گرفته و مصمم است به منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و ایجاد روند مهاجرت معکوس، رونق تولید و کارآفرینی را به روستاهای کشور بازگرداند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار