معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت:بر اساس نقشه های تهیه شده در شهر ایلام 374 هکتار، آبدانان 80 هکتار و ایوان 100 هکتار بافت فرسوده وجود دارد.
کد خبر: ۲۵۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 27 June 2016
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت:بر اساس نقشه های تهیه شده در شهر ایلام 374 هکتار، آبدانان 80 هکتار و ایوان 100 هکتار بافت فرسوده وجود دارد.

به گزارش تابناک ایلام؛شاپور پولادی روز یکشنبه در کارگروه امور زیربنایی استان ایلام اضافه کرد: باید محدوده بافت فرسوده در تمام شهرهای استان ایجاد شود تا بتوان از ظرفیت منابع ملی در راستای نوسازی این بافت ها استفاده کرد.

وی اظهار کرد: این محدوده ها باید بر اساس مشخصات قانونی بافت های فرسوده ایجاد شوند تا با بهره مندی از تسهیلات این بخش باری از اعتبارهای عمرانی استانی کاسته شود.

وی با بیان اینکه تا کنون نقشه محدوده های بافت فرسوده در سه شهر ایلام، آبدانان و ایوان تهیه شده است، خاطرنشان کرد: نقشه شهرهای دره شهر، ملکشاهی و سرابله نیز در این نشست بررسی و مقرر شد یک هفته مهلت برای بررسی و تصویب نهایی داده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: نقشه محدوده بافت های فرسوده مابقی شهرهای استان نیز بر اساس تقاضای شهرداری ها و با همکاری اداره راه و شهرسازی استان تهیه خواهد شد.

پولادی تاکید کرد: بر اساس نقشه های تهیه شده در شهر ایلام 374 هکتار، آبدانان 80 هکتار و ایوان 100 هکتار بافت فرسوده وجود دارد.

وی اظهار کرد: تسهیلات ارزان قیمت و مشوق ها و مزایای مناسبی برای نوسازی بافت های فرسوده در نظر گرفته شده است که مردم باید از آن اطلاع داشته باشند.

وی 300 میلیون ریال وام کم بهره برای هر واحد، 10 درصد تخفیف نظام مهندسی، 50 درصد تخفیف عوارض شهرداری، یک طبقه تشویقی و 10 درصد تراکم اضافه را از جمله این مزایا عنوان کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار