معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت:به منظور کارآمد شدن تصمیم های شورای فنی استان، متخصصان و ناظران ماهر بر روند اجرای طرح های عمرانی و همچنین کیفیت مصالح ساختمانی نظارت می کنند.
کد خبر: ۲۵۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 28 June 2016
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت:به منظور کارآمد شدن تصمیم های شورای فنی استان، متخصصان و ناظران ماهر بر روند اجرای طرح های عمرانی و همچنین کیفیت مصالح ساختمانی نظارت می کنند.


به گزارش تابناک ایلام
؛شاپور پولادی روز سه شنبه در نشست شورای فنی استان ایلام اظهار کرد: یکی از وظایف شورای فنی رفع سوالات، شبهات و اختلاف های بین دستگاه های اجرایی و پیمانکاران است.

وی افزود: دستگاه های اجرایی در برگزاری مناقصه ها باید بیشترین دقت را داشته باشند و پیمانکاران نیز مغایرت طرح ها را به کارفرما اعلام کنند.

پولادی تاکید کرد: برخی پیمانکاران پس از انجام بخشی از کار نسبت به مفاد قرارداد اعتراض می کنند و باعث ایجاد مشکلاتی برای خود و دستگاه ها می شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: بهبود کیفیت طرح های عمرانی به منظور کاهش هزینه های تخریب و بازسازی دوباره آنها از مهمترین وظایف شورای فنی است.

پولادی اضافه کرد: اجرای طرح های عمرانی دارای حساسیت ویژه ای است و باید کیفیت و ایمنی آنها به طور کامل رعایت شود.

وی اضافه کرد: در برخی موارد بین دستگاه های اجرایی و پیمانکاران اختلاف هایی بوجود می آید که برای بررسی بیشتر به کمیته پیمان شورای فنی ارجاع می شوند و اعضای کمیته پیمان نیز بحث های کارشناسی لازم را در مورد این اختلاف ها انجام و نظرهای خود را در نشست های شورای فنی استان مطرح می کنند.

وی یادآور شد: چهار کمیته نظارت، پیمان، آموزش و کنترل مصالح زیرمجموعه شورای فنی استان هستند و به منظور جلوگیری از توقف اجرای پروژه های عمرانی هر گونه مشکل در اجرای طرح ها به این کمیته ها ارجاع می شود.

وی افزود:به منظور کارآمد شدن تصمیم های شورای فنی استان، متخصصان و ناظران ماهر بر روند اجرای طرح های عمرانی و همچنین کیفیت مصالح ساختمانی نظارت می کنند.

در این نشست سه مورد اختلاف دستگاه های اجرایی با پیمانکاران مطرح و پس از بحث و تبادل نظر اعضا، تصمیم لازم در مورد آنها گرفته شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار