مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام گفت:هم اکنون 175 هزار نفر از جمعیت روستایی این استان در 498 روستا زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند.
کد خبر: ۲۵۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 09 July 2016
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام گفت:هم اکنون 175 هزار نفر از جمعیت روستایی این استان در 498 روستا زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند.


به گزارش تابناک ایلام
؛نورالله تیموری با اشاره به وجود انشعابات غیر مجاز در برخی از خانه های روستایی استان اظهار کرد: فصل تابستان بخشی از آب شرب روستاهای استان بصورت غیر مجاز برای آبیاری باغ ها، مزارع و احشام استفاده می شود.

وی با بیان اینکه استفاده از آب آشامیدنی بهداشتی برای مصارف کشاورزی کار نامناسبی است، افزود: این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار و 400 انشعاب غیرمجاز را در سطح روستاهای استان شناسایی کرده که بخشی از آنها را مجاز و بخشی دیگر را قطع و مابقی را نیز به محاکم قضایی معرفی کرده است.

مدیرعامل شرکت آبفار ایلام اجرای پروژه ‌های اقتصاد مقاومتی را جزو اهداف اصلی این شرکت تعریف کرد و یادآور شد: در بحث اقتصاد مقاومتی باید 2 میلیون و 100 هزار نفر در قالب 2 هزار روستا زیر پوشش قرار بگیرند که سهم استان ایلام در این خصوص 22 روستا است که این شرکت تلاش می کند این تعداد را تا 47 روستا افزایش دهد.

تیموری با اشاره به طلب 60 میلیارد ریالی شرکت آبفار ایلام از مردم، افزود: میانگین نرخ آب بهایی که در یک دوره برای مشترکان روستایی در نظر گرفته می شود، کمتر از20 هزار ریال است که با این حال برای دریافت این مبالغ ناچیز مشکل داریم.

وی از روستاییان خواست با صرفه ‌جویی در مصرف آب آشامیدنی هر گونه انشعاب و استفاده غیرمجاز از آب را به روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام با شماره تماس 08432229001 الی 2 اطلاع دهند.

هم اکنون 175 هزار نفر از جمعیت روستایی این استان در 498 روستا زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند.

تعداد کل مشترکان آب روستایی استان ایلام 45 هزار و 544 مشترک است که از این شمار 885 را مشترکان عمومی و ادارات، یک هزار و 587 را مشترکان تجاری و صنعتی و 43 هزار و 99 مشترک را بخش مسکونی تشکیل داده است.

منابع تامین آب روستایی ایلام 166 منبع است که 105 مورد آنرا چشمه ها و 61 مورد چاه و قنات است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار