استاندار ایلام گفت:بررسی برنامه ششم و سند توسعه در بخش کشاورزی، صنعت و تولید باید با ارایه راهکارها و راهبردها همراه باشد.
کد خبر: ۲۶۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 28 July 2016
استاندار ایلام گفت:بررسی برنامه ششم و سند توسعه در بخش کشاورزی، صنعت و تولید باید با ارایه راهکارها و راهبردها همراه باشد.

به گزارش تابناک ایلام
؛محمدرضا مروارید عصر چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: این حجم سرمایه گزاری و اجرا و بهره برداری از طرح های مرتبط آن موجب دگرگونی در وضعیت اقتصادی استان می شود که نیازمند برنامه ریزی است.

وی در ادامه به بررسی برنامه ششم توسعه و برش استانی آن اشاره کرد و افزود: بررسی برنامه ششم و سند توسعه در بخش کشاورزی، صنعت و تولید باید با ارایه راهکارها و راهبردها همراه باشد.

مروارید تاکید کرد: با توجع به تصویب کلیت این برنامه و برش استانی ان باید اطلاعات و آمار آن بروز و دقیق باشد تا در نتیجه نهایی مطابق برنامه پیش برویم.

استاندار ایلام با بیان اینکه سیاست های اصلی و کلان ما باید مطابق با واقعیت ها و آمار دقیق باشد یادآور شد: همچنین دست اندر کاران یاید سعی کنند که جهت گیری طرح ها به سمت استفاده بهینه از منابع آب و خاک و توسعه فرا بخشی در استان باشد.

وی بر بازنگری در اطلاعات و آمار سند توسعه ششم در استان تاکید کرد و افزود: رعایت چهارچوب کلی سند توسعه بر اساس اطلاعات دقیق ضروری است.

وی در ادامه به فعال شدن کمیته نفت و گاز و انرژی استان اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط منطقه پدافند غیر عامل به صورت واحد باید پیگیری و در سند دیده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: امنیت پایدار در منطقه مستلزم آمادگی همه جانبه و پدافند غیر عامل است.

حسین کلانتری افزود: کمیته امنیتی دفاعی بسیار مهم است و باید نشست های ان به طور منظم برگزار شود.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط منطقه آموزش های نیروی انسانی درگیر در همه راهبردها و استراتژی ها ضروری است و باید متناسب با اصولی باشد که در سند دیده شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام نیز در این نشست به توجه به محیط زیست و راندمان آبی و استفاده بهینه آن در پایان برنانه ششم تاکید کرد.

شاپور پولادی اظهار کرد: باید به گونه ای برنانه ریزی کنیم که راندمان آن در برنامه ششم از سمت کشاورزی به سمت صنعت هدایت شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به بهینه مصارف آب و انرژی اقق جدیدی در توسعه استان روشن شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار