رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام از تمدید یک هفته‌ای برای نام‌نویسی خبرنگاران در دوره آموزشی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 15 August 2016

به گزارش تابناک ایلام؛غلامرضا علی‌محمدی  اظهار داشت: با عنایت به اینکه شورای بسیج رسانه استان ایلام مصمم به برپایی دوره آموزشی برای خبرنگاران استان ایلام است، بنابراین از اهالی رسانه درخواست می‌شود با ارسال پیامک به شماره تلفن 09180853834 پیامک کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام گفت: تمهیدات لازم برای برپایی دوره خبرنگاری حرفه‌ای مختص اهالی رسانه استان ایلام از سوی این سازمان اندیشیده شده است و به زودی شاهد برپایی دور دوم این دوره آموزشی خواهیم بود.

وی ادامه داد: تاکنون شماری از اهالی رسانه در استان ایلام اقدام به نام‌نویسی در این دوره کرده که مابقی علاقمندان نیز می‌توانند تا پایان هفته جاری از طریق شماره اعلام شده نام و نام خانوادگی خود و رسانه مربوطه را ارسال کنند.

این مسؤول اضافه کرد: با عنایت به اینکه تمهیدات لازم از سوی شورای بسیج رسانه استان ایلام برای برپایی هرچه منظم و منسجم بودن این دوره‌ها اندیشیده شده است، جا دارد از این تلاش‌ها تقدیر شود.

علی‌محمدی تصریح کرد: فصول پیش‌بینی شده در این دوره آموزشی شامل خبرنگاری حرفه‌ای بوده و تمام توان سازمان بسیج رسانه ایلام ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف است.

رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام با بیان اینکه گواهینامه‌های پایان دوره آموزشی خبرنگاری نیز از طریق سازمان بسیج رسانه صادر می‌شود، گفت: اهالی رسانه در فرصت باقیمانده نسبت به نام‌نویسی در این دوره اقدام کنند.

وی ادامه داد: به زودی زمان دقیق برپایی این دوره آموزشی از طریق رسانه‌ها به اطلاع علاقمندان و افرادی که نام‌نویسی داشته‌اند، اعلام خواهد شد./م




منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار