فرماندار ایوان گفت: با وجود بارش برف با کمک نیروهای امداد این شهرستان تمام راه های روستایی و عشایری باز و آمد و شد خودروها جریان دارد.
کد خبر: ۳۶۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 28 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ احسان اکبری  با اشاره به بارش 932 میلی متری برف و باران دراین شهرستان اظهار کرد : برق یکی از روستاهای شهرستان ایوان (می وانه) قطع شده که اکیپ های امدادی اعزامی درحال بررسی و تلاش برای رفع این مشکل هستند.



وی افزود: تردد خودروها در مسیر اسلام آباد غرب - ایوان و بالعکس در محدوده گردنه قلاجه تنها با زنجیر چرخ انجام می شود و اکیپ راهداری و جمعیت هلال احمر شهرستان نظارت خود را به صورت مستمر در این گردنه انجام می دهند.


اکبری یادآور شد: در حال حاضر 2 اکیپ راهداری در گردنه رنو، قلاجه و چهار مله و یک اکیپ شهرداری و بخشداری برای پاکسازی سطح شهر و هماهنگی روستایی مستقر هستند که بنا به تصمیم مدیریت ستاد بحران استان از طریق اداره راهداری اکیپی دیگر برای امداد رسانی همچنین دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز به شهرستان ایوان اعزام می شوند.


وی تاکید کرد: تردد از مسیر کرمانشاه به ایوان نیز روان است اما با توجه به افزایش شدت بارش برف در حال ارتباط با راهداری این استان و پیگیری مستمر برای روان سازی این مسیر هستیم.
اکبری با بیان اینکه تمام مدارس ابتدایی و متوسطه این شهرستان در نوبت صبح تعطیل است، گفت: با وجود بارش برف و باران هیچ مشکلی در شبکه آب، برق و گاز مردم این شهرستان بجز روستای ذکر شده گزارش نشده است/م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار