فرمانده سپاه امیرالمؤمنین ایلام ؛
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین ایلام گفت:خدمت به مردم نجیب و شریف استان ایلام افتخار سپاه است و خدای بزرگ را شاکریم که این مدال خدمتگزاری امروز بر سینه همه پاسداران انقلاب در این منطقه می‌درخشد.
کد خبر: ۷۶۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ 02 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار جمال شاکرمی در بازدید از طرح های قرارگاه محرومیت زدایی استان اظهار داشت: نقاط محروم، دور افتاده و سخت‌گذر از مکان‌های دارای اولویت سپاه برای خدمت رسانی است.

وی عنوان کرد: خدمت به مردم نجیب و شریف استان ایلام افتخار سپاه است و خدای بزرگ را شاکریم که این مدال خدمتگزاری امروز بر سینه همه پاسداران انقلاب در این منطقه می‌درخشد.

وی افزود: یکی از طرح های محرومیت زدایی، آبرسانی به ۱۳۰ هکتار از زمین های روستای «بردی» از توابع بخش زرین آباد است که در تلاش هستیم با همکاری جهاد کشاورزی استان و منابع طبیعی ، تا هفته بسیج آن را اجرایی کنیم، همچنین سالن ورزشی این روستا را با همکاری اداره کل ورزش و جوانان تکمیل خواهیم کرد.

شاکرمی تصریح کرد: مسجد این روستا نیز از دیگر طرح های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه است که آن را نیز تکمیل و در اختیار مردم منطقه قرار خواهیم داد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین ایلام اضافه کرد: بند ذخیره آب روستای پل شکسته در شهرستان ملکشاهی نیز از دیگر طرح های قرارگاه در استان ایلام است که با یک کار فنی خوب شاهد رونق بخشیدن زمین های کشاورزی پایین دست بند در سال رونق تولید ملی خواهیم بود./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار